středa 8. ledna 2020

Vánoce 2019

Ano!
Po dlouhé době jsem se vrátila na tento blog a ten jen proto, abych mohla někde nenápadně "odložit" tyto fotky z Vánoc a fotky z dob před a po Vánoci.


Z dob před Vánoci taky vznikly tyto vlogmasy:




A vznikly tyto fotky:


pečení cukroví

sestra měla věneček

20.12. vánoční posezení pt. 1 

20.12. vánoční posezení pt. 2

den před Štědrým dnem jsem dělala pečený čaj
 A Štědrý den byl tu!


Fotky z každoroční procházky:
















Štědrý den u nás doma:

náš prostřený stůl 1

náš prostřený stůl 2




Štěpa rozdává dárky



selfie



Den po Vánoci přijela rodinka z mamčiny strany:



děda, sestřenice, sestra a já

babička, strejda, mamka


sestřenka nám udělala selfie
 Další den přijela rodinka z tátovi strany a s nimi i malá Anežka, takže spousta fotek!

děda s krásnou čepicí

teta

já a Anežka




teta a Anežka




v pozadí je i Anežčina maminka a zároveň moje sestřenice

tatínek a babička se snaží vyfotit Anežku

naše procházka





s maminkou na klíně

mamka, táta, děda, teta

babička

Toto je vše!
Mějte se moc krásně a užívejte chvíle s rodinou!

Žádné komentáře:

Okomentovat