sobota 23. dubna 2016

Ostrava | Svět techniky

Ahoj!
Po dlouhé době jsem se rozhodla napsat článek a ukázat vám pár fotek. Tentokrát jsem před týdnem byla v Ostravě ve Světě techniky s mou tetou, sestřenicí a se sestrami.
Vyzkoušely jsme spoustu věcí a některé jsme si mohly i udělat a odnést domů.
 
 


 
Tady jsme se mohly podívat do malých koleček a zjistit, jak různá zvířata vidí!
 
TAKHLE VIDÍ PES

TAKHLE VIDÍ ŽRALOK

TAKHLE VIDÍ VČELA

Skoro všude byly "velké tablety", kde jste odpověděli na otázku a poté vám to přehrálo příběh (npř. o dávném tvorovy, zvířeti ...)

TADY JSME ODPOVÍDALY NA OTÁZKY O ZKAMENĚLÍCH ZVÍŘATECH

Taky jsme vylezly na "strom", který byl sestavený ze dřeva a když jsme vylezly nahoru, na "větvích" byli ptáčci a pár dalších zvířat.



Dále jsme po cestě potkaly toto kouzelné zrcadlo, které vám řeklo, jak budete vypadat staří. Trochu mi to připomnělo snapchat efekty :D.

TAKTO BUDU VYPADAT


NA TÉTO FOTCE TO VIDÍTE LÉPE
 Poté jsme vešli do takové místnůstky, kde byl vyobrazen Vesmír. Takto vypadala nasvícená Země, no není ten kontrast nádherný?


Podle mě tu nesměl chybět ani nástroj s neviditelnými struny!
 
 
 U občerstvení měli takovéto zařízení. Nevím, jak se tomu říká, ale já jsem na to radši nešla.


Konečně jsem viděla, jak funguje 3D tiskárna!


No a na závěr jsme vypalovali různé věci do dřívka a taky zatloukaly hřebíky, které jsme obmotaly bavlnkou.
 




No a ještě jsme si vyrobily lžičku!



Na úplný závěr vám chci ukázat fotku, kde je moje sestra/Bolt. U vchodu měli cedule, do kterých strčíte hlavu a jste nějaká postava na té ceduli, vždyť to znáte.


Mějte se krásně!

Žádné komentáře:

Okomentovat